- Så underbart!

Jag har haft två underbara dagar i Stockholm tillsammans med mamma och lillebror, efter ett roligt besök på grönan och en runda bland olika affärer tog vi idag tåget 17.45 hem till Nyköping. Övernattade hos mammas vän och jag sov så otroligt bra, hade också min "Unna-mig" dag i fredags, så åt glass och en rem på grönan. Älskar Stockholm så otroligt mycket, alla mysiga resturanger och uteserveringar, parker, männsikorna, älskar det!


Sv: Okej :)
jag har varit i stan med min pojkvän och kompisar :)

2013-08-10 // 23:10:48

Hej, nu är veckans blogg avslutad. Kika in och kolla om de var du som vann.
Kram!

2013-08-11 // 00:47:26

Hejsan :)
Nu är två vinnare uppe i veckans blogg. Kika in ifall du blev en av de och så hoppas jag du vill vara med igen.
http://sannawidman.se/2013/august/veckans-bloggar-ny-omgang-2.html#comment

Ha en toppendag! :)

2013-08-11 // 13:20:19

gud vad kul! vill också åka till grönalund nu juh!

2013-08-15 // 17:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback