- Gröna Lund.

- BILD FRÅN GOOGLE.
Igår bestämde vi, jag, mamma och min lillebror att vi ska åka upp till Stockholm för att gå på gröna lund och sedan övernatta så att vi dagen efter kan gå runt i Stockholm. Min syster ska åka med sina kompisar och valde därför att inte åka imorgon utna på lördag. Så sjukt taggad och hoppas på ganska mulet väder så att det inte är så mycket folk, men hoppas också på ett glatt humör hos alla oss tre. Vilken är eran favorit atraktion på Grönan? Jag är så otrolig taggad på eclipse, någon som åkt den? har höga förväntningar. Ska iallafall gå upp hyfsat tidigt då tåget går redan klockan nio, godnatt!


Ha så kul. Gillar Kvasten mest, gillar att dingla med benen. :)

2013-08-08 // 22:37:43

Ha så kul. Gillar Kvasten mest, gillar att dingla med benen. :)

2013-08-08 // 22:37:44

Ha så kul. Gillar Kvasten mest, gillar att dingla med benen. :)

2013-08-08 // 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback