- Föll mig tyvärr inte i smaken.

Imorse provade jag havregrynsgröt med persika, nötter, solrosfrön, kokosflingor och kanel, men det föll mig tyvärr inte i smaken, men ni kan ju prova, för du vet ju inte innan du har provat och det är alltid vågat att chansa. Hela förmiddagen tittade jag på en film som var nästintill 3 timmar lång, kommer att tipsa om den senare. Cyklade senare ner till ica för att köta ingredienser till lunchen som blev pasta med köttfärssås. 
Har nu precis varit ute och cyklat 14km och ska fixa lite mellis. Får se vad som händer senare, forsätta att skissa på min klänning?


Haha...förstår jag. Ska ha lite syra som lingonsylt till havregrynsgröt. ;)

Svar: äpple fungerade bra, hehe :)
Emilija Romaite

2013-08-13 // 18:41:54
» Mami

Ser gott ut!!!

2013-08-13 // 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback