- Allt är så bra.

Sömnen jag fick inatt är svår att slå, herregud så bra jag sov och vaknade upp och kände att det skulle bli en bra dag även fast mitt knä + mina skoskav gör så sjukt ont. Gick och la mig innan 10 igår, vilket jag gjorde rätt i. Ska nog bara ta det lugnt fram tills första innebandy träningen ikväll så att jag iallafall kan vara med lite. 
Till frukost provade jag på att ha fiberhavregryn till havregrynsgröten och jag gillade det mycket bättre det var mer smak och till det åt jag ekologiskt äpple från litauen, finncrisp med ost och ägg, mums!


» Frida

Svar: Hej! Förlåt att jag inte har svarat på din kommentar lite tidigare! Har inte varit inne på min blogg på 2 veckor så det är anledningen ;) Jag är gärna med i veckans blogg, finns det fortfarande en chans att vara med? Ha en bra kväll, kram!

2013-08-20 // 17:40:41

Vad gott det ser ut!

2013-08-28 // 16:59:51

Ser bra gott ut, + supernyttigt! :D

2013-08-31 // 18:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback