- Slå mig hårt i ansiktet

Pulsen ökar i takt med det piskande regnet i ansiktet, det är mörkt och tyst, fridfullt. Det går inte att beskriva dagens morgonrunda på ett bättre sätt. 7km långdistans-intervaller bokades av (2km löpning, 1km pw, 2km löpning, 1km pw, 1km löpning) med dunkande musik i lurarna. Jäklar vad uppfriskande. Jag älskar när det regnar, det är så mysigt och tryggt på något sätt. Piggade upp mörkret med att toppa min banan- & äggvitegröt med orange clementin, bananskivor och riven kokos, mums. Sista klunken av tet i min stora tekopp ska nu drickas upp, lite gos med min fina innan det bär av till skolan och en dag fylld med nya utmaningar.
Ta vara på dagen, le ett extra stort leende, uppskatta alla ni har och ta hand om er. Kramis.
 
Dagens pass:
Distans: 7km
Tid: 44:24
Maxttakt: 3:50
snabbast km, löpning: 4:54
snabbast km, pw: 8:05
Väder och underlag: Regn och asfalt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback