- Sista passet innan loppet

Med hjälp av mina vänner i klassen klarade jag mig igenom skoldagen som ändå blev helt ok. Imorgon är det fredag så inga sura miner. Valde att bocka av 5km på löpbandet, 5km på cykel och sedan lite stretch innan jag begav mig hem för att smaska på köttfärsås med sallad och sötpotatis. Mumma! Detta var alltså mitt sista pass innan söndag. Endast lugna promenader är tillåtna vilket är lite trist men ändå skönt. Nu väntas massa spanska-plugg och gos med pojkvännen. Åh vad jag saknat dessa pusskalas. Kramis.
 
Passet:
3,5km löpning på 12km/h-13,5km/h
500m löpning 13km/h - vila 30sek x3
 
Cykel 10 minuter med pendlande hastighet varannan minut.


» Malin

Hoppas det går bra på söndag! Lycka till 😊

Svar: Åh tack så jättemycket 🙏🏽😘
Emilija Romaite

2015-09-24 // 21:11:24

mummms

Svar: Det var smarrigt 😍🎀
Emilija Romaite

2015-09-24 // 21:13:33

Gott!

Svar: Jajamensan 😍
Emilija Romaite

2015-09-24 // 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback