- Lindrar halsen

September intog våra kalendrar, likaså gjorde vädret. Både igår och idag sprang jag i spöregn, dessutom körde jag ett ryggpass nu på eftermiddagen. Vad resulterade detta i? Jo, fröken Emilija har åkt på en förkylning. Skolan och flytten är även en faktor i detta, stress i luften hela tiden. Därför var det skönt att Ilze kom förbi mitt i packningen. Hon har för övrigt skaffat sig ett körkort (grattis igen!!) så vi åkte till Coop för att köpa frozen yoghurt. Perfekt för att lindra halsen. Nu ska jag dricka lite te, ta det lugnt och sedan krypa ned under täcket för att bli lite friskare. Godnattis.
 
Idag var det distanslöpning. 5km på en helt ok tid. Är mest nöjd över att jag låg på samma tempo varje km och att jag tog mig igenom rundan då jag kände för att ge upp flera gånger.
 
Distans: 5km 
Tid: 25:59
Maxtakt: 3:35
Snabbast km: 4:57
Medeltempo: 5:09
Väder och underlag: duggregn och asfalt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback