- Lidingötjejlopp 2015

VÄNNER, JAG KLARADE DET! Sitter just nu med nytvättat hår, dricker en Alovera-dryck och har Albin i luren. Endorfinerna, adrenalinet har avtagit och illamåendet har börjat leta sig fram, tyvärr. Däremot är jag så jävla stolt över mig själv. Trots att jag knappt var förbered på att det var mängder av uppförsbackar, lyckades jag ta mig igenom loppet på 54:08 minuter och plats nummer 336 av 4240. Det absolut bästa var de sista meterna innan mål då jag sprang om ca 19personer och visades på stora skärmen, haha. Annars var hela upplevelsen en hejdundran erfarenhet och jag tackar mamma samt Sussie som fick mig att nappa på detta. Kramis.
 
Loppet:
Distans: 10,03km
Tid: 54:08 minuter
Snabbast km: 4:36min (sista)
Medeltempo: 5:25min/km
Väder och underlag: lagom varmt och soligt, teräng/skog



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback