- Färgglad söndagsfrulle

Med träningsvärk i rumpisen tog jag mig ut på en pw i en stad som var täckt i ett grått täcke. Lite mysigt var det ändå att ta sig igenom 7km i motvind, då Hannah och Amandas peppande röster spelades i lurarna. Livade upp stämningen ännu mer genom att piffa upp en färgglad frukost när jag återvänt hem. Äggvitegröt toppat med banan, hallon och frömix som mamma gjorde tidigare imorse. Utöver det 1/2 röd grapefrukt samt en hel kanna med frukt te. Dagen, den har jag inte tänkt så mycket på men hittar säkert på något skoj. Kanske försöker få med Albin på ett axel/bröstpass? Vi får se. Kramis.


» Ellen

Hej Emilija! Snabb fråga: Vilket märke köper du på pumpafrön? För en tid sedan köpte jag en sort men tyckte inte de var så goda, däremot i Risentas müsli är de jättegoda! Så vilka rekommenderar du? :)

Svar: Hellu, det är en väldigt bra fråga. Jag ska fråga mamma då det oftast är hon som använder dessa. :)
Emilija Romaite

2015-09-06 // 12:59:58
» Ellen

Ja tack snälla :D

2015-09-09 // 18:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback