- Endast en vecka kvar

Sunny sunday är precis vad det är. Med en vecka kvar till Lidingö-tjejlopp, slog upp ögonen 8.40 imorse och insåg att solen kikat fram. Drog på min mina löpardojor för en löprunda på 5,3km innan frukosten. Det var lite tungt med tanke på träningsvärken i benen och inte heller min snabbaste tid, men överlag var det skönt. Längtar ihjäl min till loppet, känna svetten rinna och höra hur okända människor hejar på. Det var iallafall min tanke genom rundan. När jag kom hem kändes magen som ett stort hål. Såklart fixade jag i ordning en dunderfrukost. Havregrynsgröt kokat med kokosflingor, linfrön, kanel och äggvita - toppat med banan och hallon. Stekt ägg och inlagd gurka. Smaskens! 
 
Passet:
Distans: 5,3km
Tid: 28:36 minuter
Maxtempo: 3:45 min
Medeltempo: 5:23 min
Väder och underlag: Soligt och asfalt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback