- A really good workout

Denna dag har varit helt underbar, inte bara för att mitt benpass jag precis utförde var det grymaste jag varit med om, utan för tjejen på bilden. Clara. Efter lunchen placerade vi oss på Sanday's och pratade en stund. Det var så skönt att prata med någon som har lite samma tankesätt och jag blev liksom.. Lycklig, inifrån och ut.. Förstår ni känslan? Hur som helst håller den känslan fortfarande i sig. Har precis stoppat i mig en gudomlig köttfärslimpa mamma hade fixat i ordning. Strax ska jag gå över till Ilze med mina tunga ben, för en liten pluggkväll, mysigt!
Mitt benpass gick så jäääääkla bra. Ett riktigt mördarpass helt enkelt. Som jag tidigare nämnde känns benen riktigt tunga just nu och jag fruktar morgondagen, haha. När jag kom till gymmet hade jag endast en inställning "Klart som fan att det går, jag fixat allt.". Det kan ni ge er på att jag kan. Som ni vet slutade jag ju med knäböj ett tag men nu är jag back on top. Innan jag slutade tog jag 1x70kg → idag tog jag 2x2 70kg, hur nice? Hela passet fortsatte som en dans på rosor, eller ja, tungt som få, men det var iallafall ett riktigt härligt pass. Vad har ni kört idag?
 
6 set-Knäböj
1x12- 20kg, 40kg, 50kg
1x10 - 60kg
2x2 - 70kg
5 set - Benpress
1x12 - 80kg, 90kg, 100kg
1x10 - 110kg
1x15 - 50kg
4 superset- Liggande bencurl (4x12 - 27,5kg) + Sittande bencurl (4x20 - 30kg)
5 set- Raka marklyft i cable
1x12 - 22,5kg, 25kg, 27,5kg, 30kg, 32,5kg
4set - utfallssteg med hantlar
4x12 (varje ben för sig) - 10kg x2, 12kg x2, 12kg x2, 12kg x2



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback