- A perfect brunch

Tjejerna har precis lämnat mig med sockerchock och en liten överkonsumtion av kaffe. Mumsat i oss mängder av mat, skrattat och snackat en massa om b.la framtiden, vad som händer efter studenten (två år, haha..). Kul och gott var det iallafall, något vi absolut måste göra igen. Ingen ångest här inte, bara en glad Emilija med massa energi inför benpasset som jag iväg till strax. Nu kanske det låter som att jag ska träna eftersom att jag har ätit allt detta, men så är icke fallet. Benpass på måndagar är en standart och nu lär jag ju ha världens energi. Det bara kryper i fingrarna på mig, så jag ska nog sätta fart och hoppa upp på mina blåa hoj!

På vår meny idag stod det:
Amerikanska pannkakor
Äggröra med bacon
Frallor, både ljusa och mörka
Vindruvor, jordgubbar, kiwi och banan
Nutella, sylt och grädde
Smoothie av hallon/mango
Cake pops
 
Perfekt om du och dina vänner vill göra något tillsammans, nu när terminen lider mot sitt slut och lektionerna inte riktigt går som vanligt.
 

 
 
 
 
 


Åh vad mysigt!:)

2015-05-25 // 19:32:32

Åh så mysigt!

2015-05-26 // 14:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback