- 90% positiva tankar

Måndag, jag smakar på ordet. Det känns ändå bra, jag vaknade ju upp lite trött men med massor av energi. Fast nu, efter 9km - löpning, pw och intervaller, har hela jag vaknat till. Banangröt toppat med jordgubbar, blåbär, banan och keso samt ett kokt ägg har landat i min mage. Jag laddar upp inför en kort skoldag följt av några timmars jobb. Till sist är det ben som står på schemat. Gissa om jag är ruskigt taggad?
 
För ett tag sedan läste jag att 90% av de tankar vi tänker på en dag är negativa. Fattar ni? NITTIO PROCENT. Denna månad ska jag försöka bli mitt bästa jag. Hur ska jag göra det? Jo, vända på dessa 90% till de positiva. Jag börjar redan idag - Jobb väntar, åh, men vänta nu.. Jag får ju jobba med min mamma. Yey. Hmm.. ben står på schemat, usch så tungt. Men hallå, fatta rumpan sen? Fattar ni vitsen? Är ni med mig? Nu kör vi!


Vill du komma och testa taekwondo med mig i Gnesta? :P

2015-05-05 // 19:43:15

Vilket ämne pratade ni om på spanska nationella muntligt iår?

2015-05-06 // 15:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback