- TÄVLIG, Good Balance - energiarmband

 
Jag vet inte om det är tragiskt eller grymt att jag kommer upp på morgonen för en pw/springtur. Hur vi än ska tolka det har jag iallafall mitt energiarmband "Active" från Goodbalance att tacka. Nu är det så att jag, i samarbete med Good Balance, anordnar en tävling där ni har chansen att vinna ett valfritt activearmband eller ett valfritt magnetarmband-shaballa. 
 
Vad gör då dessa?
Energiarmbandet-active = "Detta energiarmband från Good Balance i serien Active innehåller ett pulver med en stor andel negativa joner, vilka kan ha en positiv effekt på den fysiska hälsan. Armband med negativa joner används av både elitidrottare och vanliga motionärer runt om i världen. Armbanden kan bidra till att förbättrad sömn, vilket många av Good Balance användare vittnar om, men även förbättrad balans, ökad styrka och mer energi."
 
Magnetarmbandet-Shaballa = "De huvudsakliga rapporterade fördelarna med att använda magneter är allmän och specifik smärtlindring, ökad flexibilitet, snabbare återhämtning vid skador, lindring av huvudvärk och annan värk samt minskad sömlöshet. Magnetterapi är en naturlig metod som funnits länge för att bli av med smärta och det har länge setts som en säker och effektiv alternativ terapi. Många upplever också bättre balans och snabbare återhämtning efter träning vid användande av magnetarmband."
 
 
Hur gör du för att vara med i tävlingen?
1. Följ goodbalance på instagram HÄR eller gilla deras sida på fb HÄR! 
2. Kommentera detta inlägg med vilket armband du vill ha och att du är med. Glöm inte din mailadress!
 
För extra chans:
- Skriv ett inlägg på din blogg om tävligen och länka i kommentaren.
- Sprid tävlingen på instagam/facebook genom att länka till detta inlägg och sprida denna bild ↓ (är det på instagram måste du tagga @goodbalance och @healthybyromaite)
 Alla bilder är hämtade från http://goodbalance.se
 
Vad väntar ni på? Kör hårt och lycka till! Jag avslutar tävlingen den 19/3 men vinnaren kommer ut lördagen den 21/3.


Jag är gärna med! Har nu gillat de på instagram och om jag vinner skulle jag vilja ha energi armbandet. Färg spelar ingen roll :-) motivering: skulle passa perfekt för mig som har svårt att komma upp till jobbet kl 5 varje morgon ;)

2015-03-12 // 16:50:31

Oj glömde mail: [email protected]

2015-03-12 // 16:51:15

Jag följer de nu på instagram, jag skulle vilja ha energiarmbandet-active, helst svart. Vill ha ett sånt just för att se om det funkar och om det gör det kan det göra det lättare i vardag med träningen. :)
Mail: [email protected]

2015-03-12 // 19:41:32

http://www.goodbalance.se/produkter/energiarmband-swiss-chocolate Jag är med och har gillat på instagram samt Facebook. Albin.

2015-03-12 // 20:30:00

Jag är gärna med och har gillat deras Facebook och instagram.Jag skulle vela ha energiarmbandet- active. För att få bättre sömn och då kunna ha mer energi på träningar och i skolan.
Mail: [email protected]

2015-03-12 // 20:42:28

Jag är gärna med och har gillat deras Facebook och följer de på instagram. Jag skulle vilja ha energiarmbandet- active. För att få bättre sömn och då kunna ge mer i skolan och på träningar.
Mail: [email protected]

2015-03-12 // 20:45:52

Jag är med och jag har gillat dom på Instagram 😄
Jag skulle vilja ha detta armband: http://www.goodbalance.se/produkter/energiarmband-all-white
Mail: [email protected]

2015-03-12 // 21:32:15
» My

Jag vill ha energiarmbandet! :D

2015-03-12 // 22:07:38
» Moa

Jag har börjat följa de på instagram och jag skulle jättegärna vilja ha energiarmbandet - active, för att få en bättre sömn och orka mer osv. Färg spelar ingen roll!
Min mail är :
[email protected]

2015-03-13 // 07:53:15
» Elin

Jag vill vara med och tävla om det här, http://www.goodbalance.se/produkter/magnetarmband-shamballa/magnetarmband-shamballa-black-silver armbandet. :) har gillar på Facebook!

2015-03-14 // 19:24:06

Jag följer dom både på instagram och Facebook och om jag vinner skulle jag vilja ha Energiarmbanfrt All Ehite. Då jag har hört ifrån dig att det ska ge förbättrad sömn och en en ökad styrka till träning!
Min mejl är: [email protected]
Har även delat på Facebook!


2015-03-16 // 19:12:46

Energiarmbandet**

2015-03-16 // 19:15:28

Jag är gärna med! :)
Jag skulle vilja vinna energiarmbandet - Tokyo gold.
Kram :)

2015-03-16 // 19:24:34

Jag är med! Jag skulle bli jätte glad om jag vann shamballa- black/black +
Min mail: [email protected]

2015-03-17 // 07:54:49

Jag har börjat de på instagram och skulle jättegärna vara med och tävla om energiarmbandet-active. Då jag ofta är trött och har lite energi som inte räcker till i vardagen så skulle denna göra susen. Bättre sömn skulle ju inte vara dumt heller!
[email protected]

2015-03-17 // 07:55:57

Åh jag är gärna med och tävlar om energiarmbandet! Då jag ofta saknar energi i vardagen och har svårt för att sova så skulle detta göra susen! Jag har gillat dem på instagram!
[email protected]

2015-03-17 // 08:48:10
» Ilze

Gillar och följer dom på fb och på instagram.
Jag vill ha energiarbantet active. :)

2015-03-17 // 08:57:08

jag är med!!! jag följer dom på instagram och gillar dom på facebook :) jag skulle vilja vinna det helsvarta energiarmbandet! supersnyyyggt

2015-03-17 // 10:39:36

Hej!
Jag skulle SÅ gärna vilja vinna detta armband http://www.goodbalance.se/produkter/magnetarmband-shamballa-black-gold
Har länge funderat på att köpa det då jag lider av stress samt sömnproblem men är bara student så har inte riktigt ekonomin för det tyvärr. Håller båda tummarna att det är min tur att vinna något!
Heter feliciasvanang på instagram så att du kan se att jag följer dem samt Felicia Svanäng på facebook så att du kan se att jag gillat!
Tack för möjligheten att vinna något som verkligen kan hjälpa någon att må bättre!
KRAM

2015-03-18 // 10:46:40

Gillat på fb och följt på ig.
Ett active armband i korallfärg och stl. M vore bra!
[email protected]

2015-03-19 // 20:52:45

Hej, har gillat dem på fb och följer dem på insta.
Ett active korallarmband i strl.m vore bra!
[email protected]

2015-03-19 // 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback