- Sammanfattning av Februari

Nu är februari månad över och vi går in i årets tredje månad. TREDJE MÅNADEN 2015. Jag fattar inte, vart har tiden tagit vägen? Kör på samma sak denna månad. En sammanfattning om vad som har hänt.
Börjar med målen som var:
Träning:
 
85kg i marklyft
70kg i knäböj  ✘ - Inte lagt mycket fokus här pga. mående
Fortsätta gå på box ✔
Prova fler gruppass ✘
Stretcha varje dag ✘
I början av månaden var väl inte träningsmotivationen på topp. Jag gick väl till gymmet i hopp om att få tillbaka motivationen. Men det gick liksom inte. Där av så många kryss på träningskategorin. Nu i slutet av månaden hände något och träningsmotivationen slog ned som en blixt och jag lyckades dra upp hela 100kg i marklyft.
 
Mat:
"Fortsätta må bra av det jag äter och inte begränsa mig" ✔
Jag har ätit det jag har känt för. Dock inte den smaksatta nya kvargen. Inte ätit godis då jag inte varit sugen på det, men choklad ♥ har jag ätit. Hemma hos mamma är vi ju 8 pers, så där får man äta det som serveras - trots att det t.ex inte är råris (nej men vad jag låter bortskämd nu, hehe)
 
Skolan:
Klara spanskan ✔
Inte skjuta upp saker ✔ (förutom engelska boken, hehehe)
fortsätta kämpa i alla ämnen ✔
Skolan rullar på riktigt bra. Fick b.la A på min juridik-inlämning och har fått D, D och E- på mina senaste spanskaprov.
Socialt:
Spendera mer tid hemma ✔
Börja prata med fler personer jag ofta ser på gymmet ✔
Börja träna med fler personer ✔
Träffa fler vänner på fritiden ✔/✘ (Alltså, jag träffade ju vissa på gymmet - min fritid, haha)
Jag tycker att jag har spenderat mer tid hemma än vad jag gjorde i Januari. Pratat mer med mina föräldrar och även syskon. Dessutom har flera hört av sig och undrat om vi kan träna tillsammans, riktigt kul. Minns inte ens när jag tränade själv?
 
Mående:
Ha minst två dagar i veckan då jag bara tänker på mig själv. ✘
I början av månaden var jag som sagt omotiverad till träningen. Det var väl inte bara träningen jag var omotiverad till. Var otaggat till i pricip allt. Har inte haft några dagar då jag bara tänker på mig själv och tar det lugnt, har gjort något hela tiden.
Mål inför Mars:
Träning:
70kg i knäböj ☐ 
90-100kg med bra teknik i marklyft ☐ 
Lära mig tekniken i stöt ☐ 
25kg i stöt ☐ 
 
Mat:
Må bra ☐ 
Äta regelbundet ☐ 
 
Skolan:
Fortsätta kämpa med spanskan ☐ 
Inte skjuta upp saker ☐ 
Klara proven vi har nu i veckan ☐ 
 
Socialt:
Träffa fler personer uatnför gymmet ☐ 
Träffa nya människor ☐ 
Träffa gamla vänner ☐ 
 
Mående:
Vara mitt bästa jag ☐ 
Ha en "Ta-hand-om.mig-själv-dag" minst två gånger denna månad ☐ 
Tänka positivt ☐ 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback