- Lyssnar, tar in och försöker

Tittade ut genom fönstret utan att lägga märke till att det var snö/slaskkaos ute. Insåg det när jag, pigg och glad som jag var, kom utanför dörren. Jag var ju ändå uppe och ute. Stoppade i hörlurarna med "Måndagspepp" i öronen och påbörjade en löprunda på 5km. Trots snö piskandes i ansiktet var det otroligt skönt och uppiggande. När jag kom hem vågade jag inte duscha då jag trodde att jag skulle väcka hela huset, så satte mig och stretchade en stund innan jag tog mod till mig och duschade, haha.
 
Har precis ätit en påskaktig frukost. Samtidigt som att jag haft en pratstund med mamma. Hon är orolig för att jag ska skadra ryggen. Jag dömer henne inte, för jag förstår. Därför har jag lovat att ta det lugnt och även gå på flera danspass så att jag blir rörligare i kroppen. Efter skolan idag har jag bokat in ett pass tillsammans med Amanda och Ida, jag ska hjälpa dem med ett magpass. Sedan klockan 18.00 ska jag på ett Zumbapass - för att visa mamma att jag verkligen lyssnar, tar in och menar det jag säger.


Tycker inte du att du tränar lite väl mycket nu?

2015-03-03 // 09:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback