- 10%-rabatt

Ni har väl inte missat armbanden från goodbalance? Det finns olika slgas armband som ni kan checka in här! Det bästa med detta är att ni får 10%-rabatt om ni anger "emilijaromaite" i kassan när ni ska betala.
 
Det sjukaste med detta var att jag för ett tag sedan inte längre tyckte att det fungerade. När jag tog av mig det började jag sova väldigt dåligt. Minns ni den perioden när jag skrev att jag drömde en massa konstiga saker och kunde därför inte sova? Då valde jag att sätta på mig armbandet igen. Jag tänkte "ja, men varför inte?". Sen dess har jag sovit som en stock, visst har jag drömt konstiga saker (haha) men sovit bra, det har jag.
Ilze berättade liknande historia om sig själv och sedan hade jag ↓ konversationen på kik med en kille. Så ni får helt enkelt välja själva. Jag tycker iallafall att denna fungerar.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback