- Workout in Lithuania

Stark, pigg och glad är vad jag känner just nu. Pass nummer 1 för resan är avbockad - ben+mage med egen kroppsvikt. Glatt överraskad över att det faktiskt tar riktigt mycket, svetten rinner och det bränner galet mycket. Blev att jag körde själv pga. att pappa behövde köra sina ryggövningar och min syster inte sovit bra. Det gjorde mig dock inget då hon höll mig sällskap och agerade fotograf. Passet bestod till mestadels av tabataintervaller men även några "vanliga" set.
 
Just nu när jag är här, tränar jag inte för att bygga muskler, förlora fett eller något annat som har med målsättning att göra. Jag tränar för att röra på mig och för att jag mår så fruktansvärt bra av det! Dessutom har mitt trötta-jag som blev när jag började med p-piller försvunnit så det är riktigt skönt.
- "cykel" -
 
Uppvärmning: 3 varv runt huset i behagligt tempo. 
Hoppande utfall - tabata
Plankan - tabata
Hoppande knäböj - tabata 
Box-crunches - tabata
Sumosquats med järnstång - tabata
Bergsklättrare/planka/sidoplanka - tabata
Rumplyft på bänk - 3x12
Liggande benlyft - 4x15
Kissande hunden - 5x20 på varje ben
"Cykel" - tabata



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback