- Träningspass när du åker bort

 
Hur kan jag söka på din blogg? 
Jag har för mig att du lagt upp ett antal träningspass som man kan göra om man inte har tillgång till gym. Ska resa bort och skulle behöva ha lite tips på träning som jag kan utföra.
 
Just nu har jag ingen sökruta här på bloggen, jag måste ta och fixa det. Du har helt rätt, jag har lagt upp några pass som du kan utföra när du inte har tillgång till gymmet. Jag har också lagt upp övningar som du kan utföra hemma, där jag beskriver hur man gör samt vilken/vilka muskler de tränar. Dessa övningar hittar du under kategorin "Övningar" där hittar du förvisso också övningar du kan köra på gymmet. Passen jag lagt upp finns också under samma kategori, fast dem ska jag hjälpa dig att hitta genom att skicka direktlänkar. 
 
Pass nummer 1
Pass nummer 2
Pass nummer 3
Pass nummer 4
 
Passen jag lagt upp här är pass jag hade planerat att köra i USA. Så åker du bort och inte har tillgång till gymmet fast känner att du verkligen vill träna? Varsågod! Lycka till!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback