- Time for som work

Laddat upp riktigt ordentligt för denna dag. Somnade, snabbt samt tidigt, in igår och har sovit så otroligt bra, så bra att jag vaknade innan mitt alarm som ringde 6.30 - dags för en pw. Solen kikade fram och det var allmänt skönt att svettas lite samtidigt som en podd spelades upp i lurarna. Sedan var det dags för det bästa målet på dagen - frukost. Eftersom att jag ska jobba min första jobbdag idag vet jag inte hur det kommer bli med lunch osv. Därför la jag på extra mycket protein i mitt mål för att hålla mig mätt. Återigen blev det banangröt med hallon, dock så blev den fluffig idag då jag hade i TVÅ vispade äggvitor. Muma! Dock så är jag riktigt mätt nu. Ska dubbelchecka så att jag har allt med mig nu och sedan vandra bort till bussen. Är riktigt nervös men ser ändå fram emot detta sååå mycket. 
 
Glöm inte att vara erat bästa jag idag, le och skratta. Det är en ny vecka, ny dag och du har olika möjligheter framför dig, ta vara på dem. Säg ja mer än nej, häng med vännerna och bada eller varför inte ta en roadtrip till ett fint ställe med din kärlek? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback