- Födelsedagsfirande nummer 1

Några timmars slit med bakning i köket de senaste dagarna, resulterade i en jättemysig kakbuffe med ett gäng tjejer. Har saknat dem så mycket och ett plus var att det mesta av bakverken blev riktigt smarriga. Dessutom blev jag jättenöjd, kanske lite för nöjd, med tårtan, tyckte att den blev fin och stilren, hehe. Utöver kakorna fick jag en riktigt fin present som visar att de känner mig. Celsius, questbar och världens skönaste träningskläder. Åter igen, tack tjejer!
 
Att göda mig med kakor är inte det enda jag gjort idag. Det är nämligen så att jag, eller rättare sagt Olle, fick både mig och Johanna att mosa våra axlar. Jag tyckte att mina pass brukade vara bra, men detta är det mest jobbiga, roliga och brännande pass för axlarna, jag varit med om.


» Ellen

Grattis på födelsedagen vännen! :D Ha det bra idag! <3

Svar: Tack finis <3
Emilija Romaite

2015-07-31 // 08:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback