- Visst du detta om mig?

 
✗ Innan jag dör vill jag hoppa fallskärm, prova på poledance och se sköldpaddor kläckas.
 
✔ Jag älskar att åka bil när det är mörkt ute eller regnar.
 
✔ Om drygt en vecka kommer jag bo i en stor villa tillsammans med 7 andra personer - mamma, mina syskon, mammas pojkvän och hans barn.
 
✗ Jag ogillar starkt att be om hjälp..
✔ ..Men jag hjälper mer än gärna alla andra, gillar att "toffla" folk.
 
✔ Jag skulle kunna äta frukost-mat hela dagarna.
 
✗ Jag är otroligt pratglad av mig och har lätt för att få kontakt med folk. När jag åkte till USA var jag den personen som hälsade på alla först.
 
✗ När jag var liten föll jag för grupptrycket om att inte tycka om russin. Ingen av mina vänner gillade det. Men i julas när jag åt det, älskade jag det och kan inte sluta äta.
✗ ..faller för övrigt inte för grupptryck längre.
 
✗ Jag har aldrig provat att röka och jag har aldrig varit full.
 
✔  När jag och Albin sover hemma hos min pappa eller hemma hos honom sover vi i en 90cm bred säng - den ni, det blir varmt. Haha.
 
✔  Jag är beroende av twitter.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback