- Svar: fråga mina kära

Kommer ni ihåg frågestunden jag hade? Där ni kunde ställa frågor till de personerna som träffar mig i princip varje dag? Fick ihop några frågor och har bett mina kära att svara på dessa, så här kommer svaren:
 
Hur skulle ni beskriva Emilija med tre ord?
Mamma - Glad, omtänksam och målmedveten.
Albin - Energirik, bäst och snyggast (haha)
Ilze - Snäll, omtänksam och bäst
(Jag är helt enkelt bäst. Nej skoja.)

Till Ilze:
Vad tycker du om att Emilija helst står över sötsaker?
"Ibland är det lite tråkigt, men hon är grym som gör det! Jag tycker verkligen att man borde äta det ibland, för hon har ju dagar då hon faktiskt äter sötsaker. Så svaret blir ltie både och."
 
Brukar ni komma av er på gymmet för att ni flummar för mycket när ni tränar tillsammans?
"Haha, ja ibland. Men måste säga att vi är också seriösa och får till bra pass tillsammans. MAn man måste ju ha kul i det seriösa."
Vad använder du för trosor för att inte få trosrand?
"Jag använder typ string, annars får jag helt enkelt trosrand. Men vad spelar det för roll"
Till Mamma:
Har ni aldrig myskvällar framför tv:n med godis?
"Vi har myskvällar. Inte med godis, oftast äter vi ingenting. Ibland frukt, nötter eller mörk choklad. Vi tittar sällan på TV tilsammans, istället pratar vi mycket."
 
Vad tycker du om att Emilija tränar mycket på morgonen? 
"Tycker att det är ok att hon tränar på morgonen, sålänge du är ok och mår bra av det."
Till Albin:
Har Emilija tid för dig fast hon tränar så mycket?
"Hon tränar när jag sover, så det är lugnt."
Hur känns det att Emilija är starkare än dig? (haha, va?)
"Starkare det är du inte, så.. :* :*"
Vad tycker du om att Emilija tränar så mycket som hon gör?
"Du får träna så mycket du vill, så länge det inte blir förmycket för dig."
 
Ang. Frågan med troslinjer/trosrand. Jag brukar använda spets, men egentligen, vad spelar det för någon roll om man har en rand? Alla vet ändå att man har underkläder. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback