- På kärt återseende

Vaknade imorse av att jag behövde gå på toa (bra information, I know). Kände verkligen av träningsvärken i ryggen och blev typ glad? Vaknade runt 8 av mig själv, supertrött. Blir spännande att se hur jag kommer upp på torsdag, detta är inte likt mig..
Kände att det räckte för mig att sova så fixade i ordning en lyx-frukost. Bananplättar med kvarg, hallon och jordnötssmör, två knäckebröd, te och kaffe. Det var så sjukt länge sedan jag åt jordnöttsmör så det var otroligt gott.
Som ni tidigare fått läsa har vi tänkt att åka till Västerås idag och så blir det. Vi ska till äventyrsbadet, jag, mamma och mina syskon. Älskar att bada och älskar äventyr, så det ska bli jättekul.
Ni vet när man samlar på sig småsaker som gör en ledsen men trycker bort det, isolerar sig från det? Tillslut blir det för fullt och allt bara faller. Då, just då, är det skönt att ha någon där som kramar om en och säger "Det är ok, det är ok att gråta."



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback