- Like a firework show

Godkväll mina fina!
Ligger nu utslagen och nyduschad i min säng. Har precis lämnat av Roj vid tågstationen och cyklat hem. Körde ju somsagt ett ryggpass med honom, och jag vill inte ens uttrycka mig. Med massa set i marklyft som tog oss båda 1 timma. Jag klarade för övrigt 85kg 2x4, helt sjukt, då jag har 90kg i nyårslöfte. Är så otroligt nöjd och ännu mer motiverad.
Passet fortsatte med latsdrag till bröst, pull down med brett grep och rodd i pulley. Fick även Roj att avsluta med lite stretch. Satt och pratade innan vi gick till tågstationen. Det var iallafall ett riktigt bra och roligt pass, ser framemot att komma till Stockholm och träna lite där.
 
Är helt öm i ryggen och funderar på att starta nya beck. Har ni sett den? Imorgon är det en vilodag, men vi har våra funderingar på att åka till västerås för att bada lite, men vi får se.
Godnatt.
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback