- Wake up happy

 Fredagmorgon, har ni vaknat på rätt sida? Det har jag.
Gick upp direkt när klockan ringde, tog på mig varma kläder, stoppade hörlurarna i öronen och gick ut på en pw. Det blev "endast" 35 minuter - 4,5km. Anledningen till det var att jag ville se mig runt i det nya området för att hitta några bra vägar där jag kan gå pw i framtiden. Tyvärr utan någon vidare framgång, får gå ut igen och titta en annan dag. Det var iallafall väldigt skönt, kallt men uppfriskande när den kalla luften slog mot huden.
 
Frukosten smakade iallafall bättre än vanligt när jag kom in.Varje dag denna vecka har jag ätit gröt med frön, så jag tänkte att jag kör på det idag också fast toppat med apelsin. Dock så var jag lite hungrigare än vanligt så tog två kokta ägg till också. Minns för drygt två år sedan, när jag åt endast ETT ägg till frukost. Jag trodde att det var hur bra som helst och att jag skulle bli snyggast (lol). Är dock riktigt glad över att jag lärt mig att det inte alls är så. För nu mår jag så otroligt mycket bättre.
Nu har jag en fråga till er: Varför klickar ni er här? Vilka inlägg är det ni hoppas på att se? Är det inläggen med mina pass? Med min vardag? Med min mat? Med tips på övningar? Skulle vara väldigt intressant att veta för att jag ska kunna ge er mer av det ni mest vill läsa. Sedan vill jag också säga tack, tack för att ni läser, tack för att ni motiverar och tack för att ni kommenterar ♥


» Ellen

Jag läser här mest för alla goda recept och annat med mat, men också för att du verkar vara en så himla glad och rolig och bra person :D

2015-02-06 // 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback