- Min veckoplanering

Det har blivit en rutin att sätta mig ned med en kopp te och planera veckan, på söndagar. Denna vecka har jag massa roliga och mindre roliga saker inplanerat. Även min träningsvecka kommer att se annorlunda ut från vad den har gjort tidigare. Anledningen till det är att jag har insett att jag inte behöver följa "standart strukturen" för en veckas träning. Jag tror dock att jag har kommit på ett hyfsat bra schema. Det enda jag kan göra är att testa och se.'
 
Måndag:
Börjar skolan 9.50 - promenad till skolan
Spanskaprov
Benpass på gymmet
Skriva lite på juridiken
 
Tisdag:
Morgongym - överkropp (axlar, bröst, armar, mage) + 15 minuter kondition
Jobb - bokföring?
 
Onsdag:
Vila från träning
Möjligtvis jobba
Skriva klart juridiken
 
Torsdag:
Morgongym - rygg + 15 minuter kondition
(börjar inte förrän 12.20)
Innebandytunering med skolan fram till 15.30
 
Fredag:
Mage och kondition på gymmet
Får sportlov
Fifty Shades of Gray på bio tillsammans med Ilze och Albin på Heron City.
 
Lördag:
60 minuters Fightpass på gymmet
Alla hjärtans dag-firande tillsammans med min fina
 
Söndag:
Vila och tagga till inför nästa vecka
 


Vad jobbar du med? Bokföring eller något stod det? Har du ett jobb nu? :) Får du lön för det?

2015-02-09 // 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback