- Jag hatar att jag saknar dig

Söndag, söndag, söndag. Imorgon börjar en ny vecka. Har mycket roliga saker planerat så jag är supertaggad. Denna dag vet jag dock inte vad jag tycker om. Humörsvängningar-delux typ. Idag kändes det, för första gången på flera månader, jobbigt att byta mellan mamma och pappa. Jag tror är det för att vi idag på riktigt, bor 8 personer under samma tak. Men det kommer nog bli bra, snart vänjer jag mig. Jag och min bonussyster Felicia har iallafall fixat tacos till alla denna ruggiga söndagskväll, satt (nästan) alla tillsammans och åt, så det var mys.
 
Nu har jag tänt massa ljus i mitt rum och ska sätta mig ned för att gå igenom spanskan ännu en gång samt planera veckan lite. Hur laddar ni upp inför nästa vecka?


Mums!

2015-02-01 // 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback