- En underbar dag i Linköping

- HUR SNYGGA ÄR INTE MIN (lilla)SYSTER?? - 
"Knack, knack. Är du vaken?" Det var min bonusbror Jacob som kom in i mitt rum 7.50. Redan då börjae dagen som vi spenderat i Linköping. Ätit brunchbuffé på Ikea (♥), gått runt på Ikea och även i gallerian bredvid. Haft en riktigt mysig dag och bara mått bra. Humöret har varit på topp och äntligen känner jag mig pepp på livet igen, efter några dagar då allt inte varit som det brukar. Jag är glad över att jag klarade att äta hur mycket jag ville och även bröd. Utan att känna någon ångest och bara ha det bra med familjen.
 
Denna upplevelse är helt klart mer värt än att vara smal och inte må bra! - Missförstå mig inte. Jag anser inte att jag är "Tjock" utan säger bara att jag nu är glad, mår bra och har en balans i livet!
Strax ska jag skaka mina aminosyror och ta mig till gymmet. Idag är det ett ryggpass tillsammans med fina Johanna som står på schemat. Har inte riktigt planerat passet än men det blir nog bra ändå. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback