- Dagens tränings-outfit

Rotade lite i min garderob och fick fram mina gamla addidas-shorts, mitt nike-linne och även ett par benvärmare för att få bättre rörlighet då benen behåller värmen. Självklart så var min shaker från fitnessguru och skor från nike med. Ni kanske också ser mitt vita armband jag har på armen? Det är ett energi-armband från Good Balance. Ni har väl inte glömt att ni får 10% rabatt om ni anger "emilijaromaite" i kassan vid köp av dessa godingar. 


Kul med nya övningar :). Jag skulle tycka att det var jätte kul om du kunde göra ett inlägg med tips på vad man kan äta tillsammans med kvarg t.ex frukt eller något sådant, de skulle vara väldigt gulligt. Kram, ps. älskar din blogg den är motiverande :D

2015-02-21 // 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback