- Chapter 2 of 12

Nu börjar jag faktiskt bli rädd. Första månaden på 2015 är över och den har gått otroligt fort. Snart står vi där, dagen innan vi har ett långt sommarlov framför oss.
Vaknade i Albins famn imorse. Låg och gosade lite innan vi gick upp för att äta frukost. Pratade även med hans mamma, hon är så snäll och trevlig. 
Har nu kommit hem och ätit lite lunch. Planen är att jag och pappa ska övningsköra, men vi får se hur det blir.
 
Träningsvärk i både mage och ben. Träningsvärken har aldrig tidigare varit så grov, kunde inte ens vända mig ordentligt inatt, hur sjukt? Förr har jag hatat att köra ben av den anledningen att jag läst på t.ex instagram att folk "hade ett brutalt benpass" eller "Inte ens kan ställa sig." (fattar dock vad de menar nu), då har jag känt att jag också måste prestera så grymt bra, osv. Nu på senaste tiden har jag slutat tänka så. nu kör jag ben, bara för att det är kul och har jag inte tillräckligt med energi den dagen, så är jag kvar på lägre vikter. Med detta tänkande blir passen roliga och på köpet blir de brutala.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback