- Back to school

Igår somnade jag tidigt och vaknade tidigt idag. Dock så var det supersvårt att ta sig upp men det gick. Hunnit med en mumsig mysfrukost tillsammans med pappas flickvän och även gjort mig i ordning. På dagens schema står det 3 lektioner och sedan ett benpass med massa reps. Usch, sån hatkärlek till dessa pass, men jag är otroligt taggad. Vad gör ni idag?
 
För vissa har lovet precis börjat - njut! För andra, som mig, har ett härligt lov precis tagit slut. Vet ni vad? Var inte ledsna över det. Försök att göra dagarna till de bästa. Visa alla ni tycker om hur mycket ni uppskattar dem och få personer att le. Glöm inte det viktigaste - Le du med!
 Idag bestod gröten av:
1dl glutenfria havregryn
2dl vatten
1 tsk psylliumfrön
1,5 tsk linfrön
1 msk solrosfrön
3 torkade persikor
salt och kanel
 
Hur gjorde jag?
- Hackade persikan i bitar och blandade det med alla frön, kryddor (salt&kanel) och havregryn.
- Tillsatte vattnet och ställde in i micron på 2 minuter - högsta effekt.
- Tog ut rörde om lite och ställde in i yttligare 2 minuter.
- Toppade sedan med frysta hallon och mandlar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback