- Tolfte Augusti Tvåtusenfemton

Bränt av yttligare pass på gymmet. Idag med sällskap av Ilze. Gosi. Axlarna mosades och även magmusklerna fick arbeta lite smått. Mycket superset som alltid när jag kör axlar för att få till den där extra brännande känslan så att endorfinkicken sedan sätter igång. Kom hem för en liten stund sedan och har käkat upp i princip hela kylskåpet. Okej, kanske inte men det känns som det. Om någon timma ska jag börja med middagen - hemmagjorde köttbullar. Mums. 
 
Passet:
7set Militärpress (superset med långsamma hantellyft åt sidan)
7set Hantellyft åt sidan (superset md militärpress)
4set Sidoböj med kettlebell
5set Krokiga hantellyft åt sidan (superset med framåtlyft med hantel)
5set Snea framåtlyft med hantel (superset med krokiga hantellyft)
4set Hängande benlyft (superset med plankan)
4x30sek Plankan (superset med benlyft)
3set Framåtlyft med viktplatta (superset med axelrotation)
3set Axelrotation (superset med framåtlyft)
 


» Ellen

Hur lång tid tar ett sådant här pass för dig? :) Eller vad är ditt genomsnitt så att säga?

Svar: Ungefär 1 timma, ibland går det snabbare, ibland långsammare ☺️ Beror på hur jag känner mig den dagen 😄
Emilija Romaite

2015-08-13 // 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback