- Svettkalas

I tjugo minuters tid har jag nu tillsammans med min kära syster försökt att hitta en outfit inför kvällen. Det är nämligen så att jag ska på en grillkväll/19-års fest och kände för att klä up mig lite. Det slutar som vanlig med att jag sitter i min egna stil. Svarta shorts och ett neon-linne, något jag trivs i iallafall. Hur som helst är det kvällens planer. Jag har däremot hunnit med ett konditionspass på 45 minuter. Riktigt intensivt och svettigt, skönt att få springa av sig samtidigt som jag känner hur jag orkar mer för varje pass som blir av. 30 minuters intervaller på bandet följt av 15 minuter på AMT. Skönt. Nu ska jag ha en mysig kväll i en fin miljö. kramis. 
 
Passet:
På bandet:
1 minut pw, 1 minut snabb löpning. x15 
Hastigheterna jag körde:
6km/h → 14km/h x2
6,5km/h → 14,5km/h x2
7km/h → 15kmh x2
6,5km/h → 15,5km/h x2
6,5km/h → 16km/h x3
6km/h → 15,5km/h x1
5,5km/h → 15km/h x1
6km/h → 14,5km/h x1
6,5km/h → 14km/h x1
6,5km/h x2 (nedvarvning)
 
På AMT:
Varannan minut långt steg, varannan korta steg i 15 minuter. Motstånd 9%



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback