- Pass 3, långdistans-intervaller

Godmorgon världen!
Sverige bjuder på sol tredje dagen i rad. Det känns som att det kommer bli en hej dundran varm dag. Tyvärr så jobbar jag och kan inte ta del av det. Deppar jag ihop för det? Nej. Tog vara på solen imorse. 3 passet på mitt "bli snabbare"-program som bestod utav 7km långdistans-intervaller. Sprang 1km, gick 1km och varierade så till sista kilometern då jag delade upp den. Detta blev ungefär 50minuter. Nu har jag strosat runt i min nya Calvin Klein-bh (skönaste) som jag fick i födelsedagspresent av Ilze och ätit en stor portion banangröt. Laddar upp för jobb, peppar till och idag ska jag kick som ass. Kramis.


ser verkligen gott ut!! :)

2015-08-07 // 12:15:18
» Ellen

Det där ser gott ut! :D:D

2015-08-07 // 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback