- Mina mål inför vecka 35.

Detta med mål är inte bara viktigt inom träning, det är även viktigt i vardagen. Därför tänkte jag nu, varje vecka på måndagarna, uppdatera er om mina mål jag har inför veckan. Sedan vill jag också att ni ska dela med er av era mål, om ni vill förstås, för att inspirera och motivera både mig och andra.
 
Mål för vecka 35:
☐ Naglarna.
Sedan jag var liten har jag bitit på mina naglar, jag minns inte ens hur det bärjade. Det är så fruktansvärt fult och jag vill mer än allt sluta. Därför börjar jag nu, klarar jag en vecka klarar jag säkert fler.
 
☐ Sur/irriterad.
Jag har en tendens att lätt bli sur/irriterad, därför vill jag nu tänka extra mycket på det denna vecka - att försöka behärska mig mer.
 
☐ Matrutiner.
Skolan har dragit igång igen och även mina matrutiner ska bli detsamma. Varför? Jag mår bäst av det och känner mig starkare då.
 
☐ Ta hand om mig själv.
Mitt i all stress glömmer jag ofta bort mig själv. Denna vecka ska jag ta hand om mig själv MINST 3 gånger. Då kan det vara allt från att meditera till att smörja in mig eller borsta håret något extra. Jag ska  göra saker som jag inte brukar mot mig själv. 
 
Utöver detta ska jag ju såklart också vara mitt bästa jag. Vad är era mål inför denna vecka? Perosnligen har jag inga delmål inom träningen denna vecka men det kanske ni har? Tell me!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback