- Mål inför vecka 36.

Ännu en vecka är kommen och nya mål ska sättas för att kunna uppnå det ultimata. Föra veckans mål gick faktiskt helt ok, eller ja, inte att sluta bita på naglarna men resten tycker jag fungerade hyfsat bra. Denna vecka har jag satt upp nya mål, har ni också gjort det?
 
☐ 1 timma skärmfritt. Jag ska, under 1 timma, om dagen vara skärmfri. Alltså ska jag lägga bort telefon, dator och liknande. Under denna timma ska jag göra allt förutom att hålla på med dessa saker. Genom detta tror jag att jag kommer vara mer koncentrerad och pigg.
 
☐ 3 Konditionspass. Förra veckan blev det endast 1 pass i mitt "bli snabbare"-progam vilket jag vill ändra till denna vecka. Därför är ett mål denna vecka att få till 3 konditionspass varav 1 långdistans, 1 långdistans-intervaller och 1 korta intervaller.
 
☐ Komplimanger. Jag vet att många, inklusive mig, glömmer bort att berätta för våra vänner att de har en fin tröja eller att det de gjorde för en timma sedan var väldigt bra. Denna vecka har jag ett mål som går ut på att jag ska säga MINST tre ÄRLIGA komplimanger till olika personer. Alltså inte tre st till en och samma.
 
☐ Squats. Om dagsformen (måendet och orken) klarar av det på måndag/fredag ska jag försöka mig på 65kg i knäböj. Innan jag slutade med böj klarade jag iallafall 70kg. Sist jag körde klarade jag 60kg x5 så varför skulle jag inte klara 65kg?
 
Vad är era mål? Tell me!


» Ellen

Hej Emilija!
Skulle inte du kunna göra ett inlägg där du lägger upp förslag på mellanmål som man kan ta med sig till skolan? Jag tror många skulle uppskatta det om man har lite dålig fantasi :) Gärna nötfritt då det inte är tillåtet på många skolor.

Kram!

Svar: Hejsan Ellen!Vilken smart idé, det ska jag fixa!!
Förlåt för att jag inte svarat på mail, tiden bara rinner iväg nu när skolan börjat men jag ska sätta mig ned för att skriva ett mail med kvalité. Vill ju inte att det ska göras snabbt, vill mena det jag skriver! Kramis <3
Emilija Romaite

2015-08-31 // 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback