- Legday is over

Har nu på kvällskvisten bränt av ett brännande benpass. Tusan vad benen fick jobba och jag är helt slut nu. Kände mig till en början svag då jag körde bulgarian squats för första gången på flera månader. Det kändes något otroligt ska ni veta. Resten av övningarna däremot kände jag mig ovanligt stark i och det är så underbart. Älskar träning och kicken jag får av det.
Något som gjorde att detta besök pä gymmet var lite bättre än de andra gångerna var: 1. En kille trodde att jag var personlig tränare. 2. Jag insåg att jag kunde prata om träning med bra engelska. Nu ska jag krypa ned under täcket för lite sömn. Godnatt mina fighters. 
 
Passet:
4set Bulgarian squat
5set Höftlyft i smithen 
4set Sena utfall i smithen
4 superset liggande samt sittande bencurl
4set Raka marklyft i cable
3set Sumosquats med kettlebell 
Hoppövning



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback