- Kan jag så kan du!

Inatt sov jag väldigt konstigt, vaknade till och från av någon anledning. Trots det slog jag upp ögonen en hel kvart innan mitt alarm, helt utvilad. På schemat stod det långdistans-intervaller och det är precis vad jag gav mig ut på i den kyliga morgonluften. 7 härliga och svettiga kilometer blev det och jag var röd som en tomat i ansiktet när jag landade hemma igen. I lurarna spelades det en podd, så tiden bara flög iväg. Under tiden som jag slängde ihop min äggvitegröt pratade jag en stund med pappsen som sedan åkte iväg till jobbet. Jag tycker att det är viktigt att ta, iallafall 15 minuter, till att prata om livet med sina föräldrar, det känns verkligen jättebra efteråt. Nu väntas ännu en skoldag innan en ryggslakt, så laddad! Vad hittar ni på för skoj idag? 
 
Passet:
Långdisatans intervaller:
2km löpning, 1km pw, 2km löpning, 1km gång, 1km löpning.
 
Distans: 7km
Tid: 44,43 min
Max hastighet: 4,07
Snabbast km, gång: 8.48min/km
Snabbast km, löpning: 5,08min/km 
Väder & underlag: Molnigt och kyligt, asfalt.
 
Inte lika snabbt som vanligt men jag är glad över att jag mig igenom det eftersom att det var just jobbigare än vanligt idag. Så nu mina kära vänner, klarar jag det så klarar ni det. Upp och hoppa, ställ in dig på att du kan!
 


» Ellen

Denna gröten ser så himla god ut med toppingen :D

2015-08-26 // 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback