- Hiss och Diss

 Diss. Detta med att vädret inte riktigt kan bestämma sig för vad hen ska erbjuda oss under en dag. Jag vet liksom inte om jag ska ha med mig ett paraply eller shorts.
 
Hiss. Zara Larsson, en riktigt jäkla kämpe som får stå ut med en mängd hat och hot, speciellt denna sommar. Tycker att denna tjej är så fruktansvärt stark och jag ser upp till henne. Dessutom är hon en grym artist. 
 
Diss. Denna sommar har jag inte hunnit träffa så jättemycket folk pga. jobb. 
 
Hiss. Min plånbok blir glad i slutet av augusti, pga. jobb, hehe. Detta har även varit mitt första riktigta sommarjobb, och jag trivdes superbra. Träffat nya riktigt snälla personer som jag haft som kollegor. 
 
Hiss. Min födelsedag iår var en av de bästa jag någonsin haft. Inte nog med det, fyra dagar innan det, firade jag och Albin 1år tillsammans.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback