- Frozen yoghurt med blåbär

Med huvudvärken som dunkade i huvudet bestämde jag mig för att ta en promenad till ica för att få lite luft men också för att köpta proteinglass samt frozen yoghurt. Mumma, smaskade på detta tillsammans med pappa framför tv:n och ska nu lägga mig ned i sägen för att ta det lite lugnt, reflektera över dagen liksom. Har det hänt något idag som ni känner att ni kommer reflektera om? Det kan vara skönt ibland.
 
Tillbaka till glassen. Jag har tidigare berättat att jag älskar proteinglassen från Lohilo och det gör jag än idag. Nu när jag var på affären upptäckte jag något nytt - Laktosfri frozen yoghyrt med blåbärssmak. Åh, den var så otroligt god, ville inte slute äta. Rekomenderas starkt. Kramis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback