- Enjoy Life

// Vi grillade tillsammans med Johan och Albins Pappa //
// Mysfrulle i husvagnen med havregrynsgröt med massa topping //
// Bakade en knäckig och seg blåbärspaj av blåbären vi tidigare plockat och bjöd sedan Albins morföräldrar på den //
 
Fåglar som kvittrar en ljuv stämma, den stora gräsmattan framför mig när jag sitter i en ovanligt bekväm solstol och killen springer runt tillsammans med sin vän samtidigt som de sprakar en boll till varandra. Det är väl så jag kan beskriva dessa dagar. Stängde av mitt internet och tog det bara lugnt. Inga måsten liksom. Plockat blåbär, badat, umgåtts och ätit. Perfekt. Nu känner jag hur hela jag är fylld med energi och vill bara bocka av en massa saker, men jag väntar, jag sparar energin. Snart drar skolan igång och jag vill vara on top, jag vill vara den "glada, positiva och energiska tjejen" igen. Känns lite som att jag tappat henne under sommaren, men den hon är på väg tillbaka mina kära vänner. Nu ska jag umgås lite med pappi. Kramis


Mums :D

2015-08-10 // 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback