- Humöret kan ändras fort.

Ursäktar det ganska negativa inlägget imorse, men humöret var inte på toppp kan jag lova. Dock få började jag fundera på allt jag har och hur bra jag faktiskt har det, insåg att jag inte har något att gnälla om. Precis innan jag skulle svänga ut från pakeringen träffade jag också på Daniel och Albin, och då var humöret på topp.
 
Skoldagen har rullat på bra, hann med att luncha på Sandys med pappa, så gos. Har inte varit hos honom "en hel vecka" på tre veckor eftersom att vi åkte till Makedonien på en "pappa-vecka", så det var mysig och bara prata och umgås lite.
Gick även på handledningen för spanskan så har inte så jättemycket att plugga som jag trodde, så ska faktist sätta mig och titta på ett avsnitt av Suits. Hoppas att ni har haft en toppendag!


Vad god den salladen såg ut!

2014-09-18 // 17:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback