- Födelsedagsfirande

Idag fyller mina fina vän Sophie år. Så igår efter skolan överraskade vi henne med fika och presenter. Det var det Albin hjälpte mig mig, att baka. Blev som pow innan benpasset som jag senare utförde, inte det bästa passet jag haft, men det gick. 
Avslutade sedan dagen tillsammans med Ilze, med massa prat, skratt (älskar denna tjej) och sedan gick vi upp till hennes granne för att umgås lite, men ja.
 
Idag då? Lördag, äntligen. Lyckades sova lite längre och fixade i ordning frukost till mig och pappa. Jag fick kvargplättar med keso blandat med hallon. Pappa fick kesoplättar med kvarg blandat med hallon, haha. Trots att de båda inte blev lika fina, var de iallafall goda.
Ska ta det lite lugnt nu, låta frukosten smälta och sedan planera passet. Idag står mage och kondition på schemat, så det blir skoj.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback