- Vi gör detta till något bra.

Godmorgon, har ni sovit gott?
Jag hoppade upp ur sängen efter 7,5-8 timmars sömn, minns inte riktigt när jag slockande igår. Drog mig ut på en pw i mörkret med musik i öronen och massa tankar i huvudet, riktigt skönt.
Fixade i ordning frukost som jag åt i mörkret med ett ljus som skiftar färg, svincoolt och gos, haha.
Idag går jag endast till 13.05 och har bara tre lektioner, så efter skolan är det triceps och axlar som står på schemat, ska prova några av de nya övningarna som Roj visade mig. 
 
När jag åt frukost satt jag och funderade på vad jag skulle ha för delmål denna vecka, för att ha något att "lyda" haha, här har ni dem:
 
Mål för veckan:
♥ Stretcha 10 minuter efter varje pass.
♥ Le så mycket jag kan och försöka att se det mesta positivt.
♥ Ge 110% i både plugg, träning, sömn och socialtumgänge.
♥ Vara utan twitter. (Har tagit bort appen från telefonen för veckan)
 
Har ni några mål? Tell me ↓
 
- Se till att le nu, ni äger, visa alla det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback