- Första advent tvåtusenfjorton

Jag har haft en riktigt mysig 1:a advent, hela dagen faktiskt. Hoppas att ni också haft det. Var en sväng till en blomsteraffär och sedan gick jag tillsammans med mamma på julmarknaden. Vi tog även en liten tripp in på UF-mässan, massa roliga ideer. Vi fick med oss en liten rolig grej (som jag visar i ett annat inlägg) och en fin julkrans vi hängde upp på ytterdörren.
Sedan var det dags att byta mellan mamma och pappa. Så jag cyklade hit, men idag var det inte som vanligt. Idag träffade jag pappas flickvän för första gången. Hon var jättetrevlig och det verkar som att vi har mycket genemnsamt, b.la träning. haha. 
Vi åt otroligt god mat, drack glögg och mängder av pepparkakor. Så galet gott
 
Nu sitter jag proppmätt och tänker på livet (gud vad deep), snart gå ned och fixa frukosten till imorgon då morgonträning står på schemat. Ska nog hinna med lite spanska plugg innan jag kryper under täcket också. 
Förra året vågde jag knappt äta EN pepparkaka. EN PEPPARKAKA(!!) hör ni hur det låter? Pepparkakor som är så gott. Tror även att hjärnspökena och ångesten förstörde julstämningen.
I år har jag lovat mig själv att äta det jag känner för och ha det kul med mina nära. Jag tycker att ni ska göra precis likadant. Njut och lev.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback