- Bodypump var ju riktigt kul!

Åh, bodypump. Det var verkligen inte som jag minns det. Förra gången tyckte jag somsagt att det var ganska tråkigt. Men idag var det så kul, sådan energi med massa folk som prallat sig upp innan 10.00 denna lördagsmorgon. Det brände som tusan och svetten rann. Brände extra mycket i rumpan och magen då jag har träningsvärk på båda ställen sedan träningspassen i veckan, men det är ju bara gött! Insåg också att jag är sjukt svag i biceps, kanske dags att ta tag i dem igen?
 
Var superhungrig när jag kom hem så det blev en snabb lunch - makrill i tomatsås, bladspenat och paprika. Till efterätt åt jag en bit av kladdkakan vi bakade igår. Ska skriva receptet i ett inlägg precis nu och sen ska jag ta en promenix till coop för att köpa ingredienser till en toscakaka. Puss hej.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback