- Wooop wooop, nytt.

- Hur många gånger har ni inte sett denna bild? haha -
Woop wooop, återigen har jag ändrat i mitt träningsschema. Anleningen denna gång är att jag tycker att mina axlar och bröstmuskler börjar bli för stora, hehe. Därför tänker jag varannan vecka köra axlar och varannan vecka köra bröst. Har även tänk att få in ett pass extra för mage och rumpa/ben, vilket jag nu kunde fixa med lite fix och trix. Ska testa detta ett tag, blir det inte bra får jag tänka till igen, haha.
 
Måndag: 
- Pw innan frukost.
- Udda veckor: Axlar + triceps.
Jämna veckor: Bröst + triceps.
Tisdag: 
VILA!
Onsdag: 
- Pw innan frukost.
- Mage och rumpa/ben, fokus på teknik och lättare vikter.
Torsdag:
- Walkning innan skolan eller idrott i skolan.
- Rygg på gymmet.
Fredag/Lördag:
- BEN eller vila. Beroende på hur jag mår och hur mycket energi jag har så kör jag ben eller vilar på fredager/lördagar.
Söndag:
- Mage
- Någon slags kondition. 
 
Och vem har inte världens bästa idrottslärare om inte jag?? Fick massa tips om löning/intervaller av honom, så nu är jag typ hyper på att köra kondtion också. Fick även ett häfte som jag ska läsa igenom när jag får tid. 
 


Låter ju toppen!!

2014-05-09 // 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback