- Det gick otroligt fort.

En riktigt kort dag i skolan bestod utav första delen av so-nationell i 2 timmar. Jag tycker att det var lite svårt men tror ändå att det gick relativt bra.
 
Åkte hem under lunchen för att byta om och sedan vidare till skogen där vi spenderade tre timmar med att elda, koka te, baka pinnbröd, hugga ved, bygga vindskydd och ställa upp ett tält både med och utan ögonbindel. Det var riktigt kul och faktiskt något jag skulle kunna tänka mig att göra med kompisar, alltså att tälta ute i skogen, haha.
 
Har precis ätit mellanmål, nu ska jag ta det lite lungt och ladda upp inför mitt ryggpass som ska ske efter middagen och även idag är jag äckligt taggad.


Åh vad härligt det såg ut med tält och grilla :D

2014-05-15 // 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback