- Snabba sanningar om mig.

 
♥ Matchande underkläder. Jag är en person som inte riktigt bryr mig om vad jag har på mig, men när det gäller underkläder älskar jag att ha matchande, känner mig så bra då, haha.
 
♥ Planering. Jag planerar allt jag ska göra, vad, hur, när - tid och dag. Blir väldigt lätt irriterad och sur om det inte blir som jag tänkt mig.
 
♥ Sällskapsspel. Att spela sällskapsspel tycker jag är så sjukt kul, kan sitta i flera timmar och spela. Tyvärr är det inte så många utav mina vänner eller personer i min familj som tycker samma sak.
 
♥ Parfym. Jag använder alldeles för mycket parfym, fick en parfym av Ilze den 23:e December 2013, hon har haft en likadan flaska i snart två år, den är inte slut, jag har haft min i ca tre månader och den är nästan slut. Jag använder också för mycket vaniljparfym, har fööööör många toma flaskor, tur att den är hyfsat billig.
 
♥ Bädda sängar. När jag är hos mina vänner och de inte har bäddat sängen gör jag det åt dem, varför vet jag inte, jag bara gör det.
 
♥ Framtiden. Ibland kan jag sitta i timmar och bara fundera på framtiden, hur jag ska bo, med vem jag ska bo, hur jag kommer att jobba, hur jag kommer att träna, hur jag kommer uppfostra mina barn osv.
 
♥ Mina föräldrar. Min mamma är som min storasyster, som min bästa vän, jag säger allt till henne och hon säger det mesta till mig. Min pappa kan jag också prata med allt om. Båda hjälper mig så otroligt mycket och jag ser upp till dem sååååå mycket!
 
♥ Fortkörnings kamera. När jag var yngre försökte jag springa och cykla så fort jag kunde för att bli med på bild av en sånhär fortkörningskamera som finns på vissa ställen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback